Online Turnuvalar

Online Turnuvalar

Turnuva Adı Kategori Tarih Açıklama Durumu
19 Mayıs Zula TDM Espor Turnuvası Espor 19 Mayıs 2020 Geleceğin sporu olarak görülen espor turnuvalarına destek olan ve bu desteği oluşturduğu “E-Spor” müfredatıyla geliştiren EducatHUB Yeni Nesil Dijital Öğrenme Platformu VEX Robotics Türkiye takımları arasında “19 Mayıs Zula TDM Espor Turnuvasını” düzenlendi.. Dünyanın en büyük robotik turnuvasında yarışan VEX Robotics Lise takımları bu kez sanal dünyada karşı karşıya geldi. VEX Robotics Türkiye Lise Takımları 19 Mayıs Zula TDM Turnuvası gerçekleştirdi.
Hackathon 1: Back to School Hackathon 1-31 Ekim 2020 Ortaokul ve lise öğrencilerinin bir takım içerisinde onlara tanımlanan güncel bir probleme iş ve fikir birliği içerisinde inovatif, uygulanabilir ve yaratıcı çözümler getirebilecekleri; bu çözümleri 3D tasarıma dökerek diğer takımlarla arkadaşça rekabet edebilecekleri, aynı zamanda eğlenebilecekleri bir etkinliktir. Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Ekim ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar.  49 ilden 652 katılımcı 28 proje ile katılarak ülke genelinde 4396 kişi tarafından projelerine oy kullanılmıştır. Oy sonuçlarına göre Turkish Coder: Akıllı Okulumuz, World Changers: Canteen For The Close, Future Script: Termovid projeleri kazanmıştır.
Hackathon 2: Hack Space Hackathon 1-30 Kasım 2020 Virüs dünyamızı yaşanmaz hale getirdi ve uzayda yaşam aramaya başlamamız gerekiyor problemine odaklanarak çözüm geliştirdiler. Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Kasım ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 55 ilden 326 katılımcı 28 proje ile katılarak ülke genelinde 7683 kişi tarafından projeleri oylanmıştır. Oylama sonuçlarına göre LUMOS: Mars’ta Yeni Düzen DEHA: Astroboot ESTROBOTİK: 3D ile Mars projeleri kazanmıştır.
Hackathon 3: Hack Medicine Hackathon 1-31 Aralık 2020 Yazılım ve donanımsal projeler geliştirerek insanoğlunun en önemli sorunlarından biri olan sağlıkla ilgili çözümler geliştirecek, farklı koşullarda insan sağlığını koruyabilmek ve sağlık alanında teknolojileri geliştirmek için çözüm aradılar. Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Aralık ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 59 ilden 193 katılımcı 43 proje ile katılarak ülke genelinde 24568 kişi tarafından projeleri oylanmıştır. Oy sonuçlarına göre İbot35lbk: Maskrobik Nigrum Rosea: KEMOHOME İTK10: Treat-Shirt projeleri kazanmıştır.
Hackathon 4: Hack Art Hackathon 1-31 Ocak
2021
Yapay zekâ, sanal gerçeklikle gelişen sanat projeleri geiştirdiler. Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Ocak ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 61 ilden 183 katılımcı 25 proje ile katılarak ülke genelinde 8300 kişi tarafından projeleri oylanmıştır. Oy sonuçlarına göre Nigrum Rosea: AURORA FlareoRaptorlar: Gerçek Hayatta Sanat ARTistler: ALPHECCA projeleri kazanmıştır.
Hackathon 5: Hack Entrepreunership Hackathon 1-28 Şubat
2021
Sürdürülebilir, yaratıcı ve topluma faydalı girişimcilik projeleri geliştirmekteler. Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Şubat ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 66 ilden 67 katılımcı katılmıştır. Oylama ve değerlendirme devam etmektedir.
Hackathon 6: Hack Robotics Hackathon 1-31 Mart
2021
Hayatımızın her alanına dahil olup hepimiz için önemli yer tutan robotlara farklı pencerelerden bakacak, hızla ilerleyen robotik sektörünü inceleyerek robotik alanına yenilikçi çözümler getireceğiz. Başvurular websitesinde yakında başlayacak.
İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 Nisan VEX Robotics Turnuvası Ödüllü Online Turnuva 15 Şubat – 15 Mart 2021 1.Etap olarak Online yapılacak turnuvada verilecek tema üzerinden hazırlanan projeler jüri tarafından değerlendirilecektir. Başvurular websitesinde başladı.
HUBCup “Scratch” Ödüllü Online Turnuva 1-31 Mart 2021 Öğrenciler “Uzayda Yaşam” temasıyla Scratch üzerinden kodlayarak oluşturacakları oyun-animasyon ile uzayda karşılaşılabilecek fiziksel ve sosyal sorunlara çözüm bulacaklar. Başvurular websitesinde başladı.
Son Başvuru Tarihi: 15 Mart
Hackathon 7:
Hack Agriculture 4.0
Hackathon 1-30 Nisan
2021
Akıllı tarım projeleri Başvurular websitesinde yakında başlayacak.
İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 Nisan VEX Robotics Turnuvası Yüz yüze Turnuva İzmir Fuar Alanı 23 Nisan
2021
1.Etabı başarıyla tamamlayan 30 takım 2.etaba katılabilecektir. 1.Etap sonuçları sonrasında takımlar davet edilecektir.
HUBCup “Kodu Game LAB” Ödüllü Online Turnuva Çok yakında.. Çok yakında.. Çok yakında..
Hackathon 8: Hack Industry 4.0 Hackathon 1-31 Mayıs 2021 Sanayi devriminin dördüncü jenerasyonu olarak nitelendirilen Endüstri 4.0 ile hayatımıza giren Nesnelerin interneti, hizmetlerin interneti, akılı fabrikalar gibi bir çok yenilik projeler. Başvurular websitesinde yakında başlayacak.
HUBCup “Micro:Bit” Ödüllü Online Turnuva Çok yakında.. Çok yakında.. Çok yakında..
Hackathon 9: Hack Artificial Intelligence Hackathon 1-30 Haziran
2021
Yapay zekâ hayatımızı nasıl değiştirecek? Yapay zekâ için geliştirilecek projeler. Başvurular websitesinde yakında başlayacak.
HUBCup “Espor” Ödüllü Online Turnuva Çok yakında.. Çok yakında.. Çok yakında..
Hackathon 10:
All Star
Hackathon 1-31Temmuz
2021
9 ay sonunda finale kalan takımların mücadele ettiği heyecan dolu bir serüven! Başvurular websitesinde yakında başlayacak.

Turnuva İşleyişi

Hackathon

10 ay sürece her ay farklı bir konuda EducatHUB eğitimlerin verildiği ve uzman mentörlerle katılımcıların buluştuğu, ay sonunda da 48 saat içinde mentörlerin belirlediği projenin yapılmasının hedeflendiği turnuvadır.

Projeler her ayın son haftasonu Cuma gece 24:00’da ilan edilir. Pazar gece 24:00’a kadar takımlar projelerini hazırlarlar ve projelerini anlatan bir videoyu EducatHUB’a yüklerler. 

EducatHUB’a yüklenen projeler organizasyon ekibi tarafından değerlendirilir ve finale kalmaya hak kazanan projeler açıklanır. Finale kalan projeler halk oylamasını sunulur. 

Ödüllü Online Turnuvalar

EducatHUB müfredatı ile eğitim yapan okulların öğrenci becerilerini sergilemeleri amacıyla organize edilmektedir. Öğrencilerin educatHUB’da takımlar oluşturmaları, proje hakkında educatHUB üzerinde ortak çalışmaları ve istenilen projeyi öğretmenine teslim etmeleri hedeflenmektedir. Organizasyon komitesi finale kalan projeleri halk oylamasına sunup ödül alacak takımları belirler. 

VEX Robotics Turnuvaları

EducatHUB müfredatı ile VEX Robotics sezona hazırlanan takımların robotlarını tamamlamaları ve bu robotlarla uluslarası VEX Robotics turnuvasına katılmaları hedeflenmektedir.

19 Mayıs Zula TDM Espor Turnuvası / Espor 19 Mayıs 2020

 Açıklama:
Geleceğin sporu olarak görülen espor turnuvalarına destek olan ve bu desteği oluşturduğu “E-Spor” müfredatıyla geliştiren EducatHUB Yeni Nesil Dijital Öğrenme Platformu VEX Robotics Türkiye takımları arasında “19 Mayıs Zula TDM Espor Turnuvasını” düzenlendi.

Durum:
Dünyanın en büyük robotik turnuvasında yarışan VEX Robotics Lise takımları bu kez sanal dünyada karşı karşıya geldi. VEX Robotics Türkiye Lise Takımları 19 Mayıs Zula TDM Turnuvası gerçekleştirdi.

Hackathon 1: Back to School / Hackathon 1-31 Ekim 2020

 Açıklama:
Ortaokul ve lise öğrencilerinin bir takım içerisinde onlara tanımlanan güncel bir probleme iş ve fikir birliği içerisinde inovatif, uygulanabilir ve yaratıcı çözümler getirebilecekleri; bu çözümleri 3D tasarıma dökerek diğer takımlarla arkadaşça rekabet edebilecekleri, aynı zamanda eğlenebilecekleri bir etkinliktir.

Durum:
Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Ekim ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 49 ilden 652 katılımcı 28 proje ile katılarak ülke genelinde 4396 kişi tarafından projelerine oy kullanılmıştır. Oy sonuçlarına göre Turkish Coder: Akıllı Okulumuz, World Changers: Canteen For The Close, Future Script: Termovid projeleri kazanmıştır.

Hackathon 2: Hack Space / Hackathon 1-30 Kasım 2020

 Açıklama:
Virüs dünyamızı yaşanmaz hale getirdi ve uzayda yaşam aramaya başlamamız gerekiyor problemine odaklanarak çözüm geliştirdiler.

Durum:
Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Kasım ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 55 ilden 326 katılımcı 28 proje ile katılarak ülke genelinde 7683 kişi tarafından projeleri oylanmıştır. Oylama sonuçlarına göre LUMOS: Mars’ta Yeni Düzen DEHA: Astroboot ESTROBOTİK: 3D ile Mars projeleri kazanmıştır.

Hackathon 3: Hack Medicine /Hackathon 1-31 Aralık 2020

 Açıklama:
Yazılım ve donanımsal projeler geliştirerek insanoğlunun en önemli sorunlarından biri olan sağlıkla ilgili çözümler geliştirecek, farklı koşullarda insan sağlığını koruyabilmek ve sağlık alanında teknolojileri geliştirmek için çözüm aradılar.

Durum:
Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Aralık ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 59 ilden 193 katılımcı 43 proje ile katılarak ülke genelinde 24568 kişi tarafından projeleri oylanmıştır. Oy sonuçlarına göre İbot35lbk: Maskrobik Nigrum Rosea: KEMOHOME İTK10: Treat-Shirt projeleri kazanmıştır.

Hackathon 4: Hack Art /Hackathon 1-31 Ocak 2021

 Açıklama:
Yapay zekâ, sanal gerçeklikle gelişen sanat projeleri geiştirdiler.

Durum:
Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Ocak ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 61 ilden 183 katılımcı 25 proje ile katılarak ülke genelinde 8300 kişi tarafından projeleri oylanmıştır. Oy sonuçlarına göre Nigrum Rosea: AURORA FlareoRaptorlar: Gerçek Hayatta Sanat ARTistler: ALPHECCA projeleri kazanmıştır.

Hackathon 5: Hack Entrepreunership / Hackathon 1-28 Şubat 2021

 Açıklama:
Sürdürülebilir, yaratıcı ve topluma faydalı girişimcilik projeleri geliştirmekteler.

Durum:
Öğrenciler ay boyunca EducatHUB’da eğitim aldılar, mentörlerle canlı yayınlarda buluştular. Şubat ayının son iki günü kendilerine verilen projeyi 48 saat içinde tamamladılar. 66 ilden 67 katılımcı katılmıştır. Oylama ve değerlendirme devam etmektedir.

Hackathon 6: Hack Robotics /Hackathon 1-31 Mart 2021

 Açıklama:
Hayatımızın her alanına dahil olup hepimiz için önemli yer tutan robotlara farklı pencerelerden bakacak, hızla ilerleyen robotik sektörünü inceleyerek robotik alanına yenilikçi çözümler getireceğiz.

Durum:
Başvurular websitesinde yakında başlayacak.

İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 Nisan VEX Robotics Turnuvası / Ödüllü Online Turnuva 15 Şubat – 15 Mart 2021

 Açıklama:
1.Etap olarak Online yapılacak turnuvada verilecek tema üzerinden hazırlanan projeler jüri tarafından değerlendirilecektir.

Durum:
Başvurular websitesinde başladı.

HUBCup “Scratch” /Ödüllü Online Turnuva 1-31 Mart 2021

 Açıklama:
Öğrenciler “Uzayda Yaşam” temasıyla Scratch üzerinden kodlayarak oluşturacakları oyun-animasyon ile uzayda karşılaşılabilecek fiziksel ve sosyal sorunlara çözüm bulacaklar.

Durum:
Başvurular websitesinde başladı. Son Başvuru Tarihi: 1 Mart
Eğitim Tarihi ve Proje Detayları: 1 Mart- 31 Mart
Sonuçların duyurulması: 5 Nisan

Hackathon 7: Hack Agriculture 4.0 /Hackathon 1-30 Nisan 2021

 Açıklama:
Akıllı tarım projeleri

Durum:
Başvurular websitesinde yakında başlayacak.

İzmir Büyükşehir Belediyesi 23 Nisan VEX Robotics Turnuvası /Yüz yüze Turnuva İzmir Fuar Alanı 23 Nisan 2021

 Açıklama:
1.Etabı başarıyla tamamlayan 30 takım 2.etaba katılabilecektir.

Durum:
1.Etap sonuçları sonrasında takımlar davet edilecektir.

HUBCup “Kodu Game LAB” / Ödüllü Online Turnuva 1-30 Nisan 2021

 Açıklama:
Çok yakında..

Durum:
Başvurular websitesinde başlayacak.
Son Başvuru Tarihi: 1 Nisan
Eğitim Tarihi ve Proje Detayları: 1 Nisan – 30 Nisan
Sonuçların duyurulması: 5 Mayıs

Hackathon 8: Hack Industry 4.0 /Hackathon 1-31 Mayıs 2021

 Açıklama:
Sanayi devriminin dördüncü jenerasyonu olarak nitelendirilen Endüstri 4.0 ile hayatımıza giren Nesnelerin interneti, hizmetlerin interneti, akılı fabrikalar gibi bir çok yenilik projeler.

Durum:
Başvurular websitesinde yakında başlayacak.

HUBCup “Micro:Bit” /Ödüllü Online Turnuva 1-31 Mayıs 2021

 Açıklama:
Çok yakında..

Durum:
Başvurular websitesinde başlayacak.
Son Başvuru Tarihi: 1 Mayıs
Eğitim ve Proje Detayları: 1 Mayıs – 31 Mayıs
Sonuçların duyurulması: 5 Haziran

HUBCup “Espor” / Ödüllü Online Turnuva 1-30 Haziran 2021

 Açıklama:
Çok yakında..

Durum:
Başvurular websitesinde başlayacak.

Hackathon 9: Hack Artificial Intelligence / Hackathon 1-30 Haziran 2021

 Açıklama:
Yapay zekâ hayatımızı nasıl değiştirecek? Yapay zekâ için geliştirilecek projeler.

Durum:
Başvurular websitesinde yakında başlayacak.

Hackathon 10: All Star / Hackathon 1-31Temmuz 2021

 Açıklama:
9 ay sonunda finale kalan takımların mücadele ettiği heyecan dolu bir serüven!

Durum:
Başvurular websitesinde yakında başlayacak.

Turnuva İşleyişi

Hackathon

10 ay sürece her ay farklı bir konuda EducatHUB eğitimlerin verildiği ve uzman mentörlerle katılımcıların buluştuğu, ay sonunda da 48 saat içinde mentörlerin belirlediği projenin yapılmasının hedeflendiği turnuvadır.

Projeler her ayın son haftasonu Cuma gece 24:00’da ilan edilir. Pazar gece 24:00’a kadar takımlar projelerini hazırlarlar ve projelerini anlatan bir videoyu EducatHUB’a yüklerler. 

EducatHUB’a yüklenen projeler organizasyon ekibi tarafından değerlendirilir ve finale kalmaya hak kazanan projeler açıklanır. Finale kalan projeler halk oylamasını sunulur. 

Ödüllü Online Turnuvalar

EducatHUB müfredatı ile eğitim yapan okulların öğrenci becerilerini sergilemeleri amacıyla organize edilmektedir. Öğrencilerin educatHUB’da takımlar oluşturmaları, proje hakkında educatHUB üzerinde ortak çalışmaları ve istenilen projeyi öğretmenine teslim etmeleri hedeflenmektedir. Organizasyon komitesi finale kalan projeleri halk oylamasına sunup ödül alacak takımları belirler. 

VEX Robotics Turnuvaları

EducatHUB müfredatı ile VEX Robotics sezona hazırlanan takımların robotlarını tamamlamaları ve bu robotlarla uluslarası VEX Robotics turnuvasına katılmaları hedeflenmektedir.